اجاره ویلا ماسال

989112850293+ خانم کوهی

اجاره ویلا ماسال

989112850293+ خانم کوهی

اجاره ویلا در دل طبیعت ماسال روستای طاسکو با بهترین امکانات در محله ای گردشگری -رزرو محل اقامت ماسال-ویلا ماسال
اجاره ویلا ماسال روستای طاسکوه 989112850293+ خانم کوهی

شهرستان ماسال با موقعیت جلگه ای در فاصله 50 کیلومتری شمال غرب رشت و در 20 کیلومتری غرب فومن و صومعه سرا شده است. اقلیم معتدل و مرطوب آن به جهت واقع شدن در نزدیکی کوهستان های تالش از یک سو و دریای خزر از سوی دیگر از هر دو عامل جغرافیایی مذکور متأثر می باشد. شهرستان ماسال سابقاً بخشی از شهرستان وسیع تالش بود که در سال1376 به شهرستان ماسال تبدیل شد و شامل دو بخش ، مرکزی و شاندرمن می باشد. از نظر جغرافیایی ماسال از سه ناحیه جلگه ای ، کوهپایه ای و کوهستانی تشکیل یافته و مهمترین ارتفاعات آن تورشوم ، شاه معلم ، ریسبند ، و رودهای مهم آن ارس نیک ، در آن بر و میله سرا است .

شهرستان ماسال در شمال غربی استان گیلان و در جنوب شرقی تالش قرار گرفته است . مساحت این شهرستان حدود 480 کیلومتر مربع است . ماسال از شمال به گسکر و شاندرمن ، از غرب و جنوب غربی به خلخال ، از شرق به فومن و صومعه سرا محدود می باشد . شهرستان ماسال دارای دو بخش مرکزی و شاندرمن می باشد ، وجه تسمیه ماسال از ترکیب ( مازال ) یا ( مزال ) یا ( مس ال ) به معنای کوه وار یا مانند کوه است . مردمان ماسال به میهمان نوازی مشهور می باشند و دارای طبیعتی سخت چون صخره های کوهستانی و ملایم چون شبنم بهاری می باشند . مردم ماسال به زبان تالشی تکلم می کنند و پیرو مذهب شیعه می باشند . طبیعت مناسب سبب رونق کشاورزی و دامداری گردیده از محصولات عمده ماسال می توان برنج ، فرآورده های دامی از قبیل شیر - پنیر - کره - کشک - پشم ، عسل و ... را نام برد که همین امر موجب گرمی شنبه بازار ماسال گردیده است.در این شهر زیبا ورزشکاران نام‏آوری همچون فردین معصومی کشتی گیر تیم ملی ایران که قهرمان جهان و آسیا گردیده پرورش یافته‏اند. و همچنین خوانندگان تالش زبان زیادی در این شهر مشغول به خوانندگی می‏ باشند که از جمله آنان می‏توان به جهانگیر حاجی پور و هادی حمیدی اشاره نمود.

غارطبیعی آویشو، منطقه جنگلی طلاسکو ، سورکوم ، آری دول , شالماء , چسلی , ییلاق تلارگاه , ییلاق خندیله پشت , ییلاق بیلگاه دول , ییلاق مورجونه , ییلاق اسپی دشت , ییلاق رشته پشت , ییلاق مولومه بند , ییلاق شنبه راه , ییلاق اولسبلنگاه , ییلاق واشیار , ییلاق سی فی , ییلاق نمنه پشت , ییلاق سوچاله از مناطق طبیعی و گردشگری این منطقه می باشند.

 

جاذبه های گردشگری و تاریخی

منطقه جنگلی طاسکوه و آری دول ، منطقه باستانی اسبه ریسه با غارها و صخره های بلند ، گردشگاه جنگلی ریزه مندان ، ییلاق شالماء ، چسلی ، بیلگاه دون ، اسپی دشت ، دشت النزه و ویر گاه ، خندیله پشت ، مار جونه ، رشته پشت ، و شنه راه ، واشیار ، اولسه بلنگاه ، صی فی ، نم نمه پشت ، خشکه دریا ، تلارگاه ملومه بند، غار اویشو ، مناطق باستانی درخانه ، گیله سرا ، وردم ، منطقه یادمانی مشهد میرزا ( محل شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ) ، مناطق ییلاقی تاریخی سنگ بست ، دره خون ، خندیله پشت.


اجاره منزل،  سوئیت، ویلا در دل طبیعت ماسال با امکانات رفاهی  فوق العاده گیلان -ماسال (بهشت گمشده گیلان)

مکان: ماسال- جاده ییلاقات ماسال - روستای طاسکوه (روستایی زیبا در دل کوهپایه های ماسال) -روستای توریستی در دل طبیعت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت و هزینه اجاره و ... با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :   989112850293+      خانم کوهی



زیارتگاه ها و اماکن مذهبی

بقعه متبرکه سبز قبا از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) ، بقعه امام زاده میرزا از نوادگان امام موسی کاظم (ع) ، بقاع متبرکه پیر جلودار و آقا سرای فومن ، بقعه عون بن علی فرزند محمد حنیفه از فرزندان امام علی (ع).

سایر مکان های دیدنی ماسال

اما وجود رودخانه در میانه ماسال، زیبایی این شهر را دوچندان کرده است. رودهای «خالکایی» ماسال و «رود مرغک» شاندرمن رودخانه های مهم شهرستان ماسال هستند. رودخانه خالکایی ماسال از قله مرتفع و 3150 متری شاه معلم سرچشمه می گیرد و پس از طی 40 کیلومتر از داخل شهر ماسال عبور می کند. این رودخانه ها قابلیت کایاک سواری (قایقرانی در آب های خروشان یا همان رفتینگ) را دارند. «پارک ساحلی» ماسال در کنار رودخانه خالکایی قرار دارد که روز خوبی را در کنار خانواده تا می توانید در آن بگذرانید.

ماسال با موقعیت جلگه ای در فاصله 50 کیلومتری شمال غرب رشت و در 20 کیلومتری غرب فومن و صعومعه سرا واقع شده است. این منطقه به دلیل کوهستانی بودن دارای زمستان های گرم است.

شهر آبشارهای بلند گیلان

اگر گذرتان به ماسال افتاد حتما از آبشارهای آن هم دیدن کنید. آبشارهایی از قبیل آبشار ویوز در مجاورت منطقه ییلاقی النزه در شاندرمن، آبشار خون با ارتفاع بیش از 15 متر، آبشار تولی نساء و آبشار رامینه با ارتفاع 10 متر و همینطور غارهایی همچون غار باستانی خندیله پشت، غار چسلی، غار کلچال را می توان در این شهرستان نام برد. دیواره سنگی «اسبه ریسه» ماسال دارای یکی از صخره های بلند سنگ نوردی کشور است که می تواند مسابقات بزرگ ملی، منطقه ای و حتی جهانی در آن برگزار شود.

دیواره سنگی «اسبه ریسه» ماسال هم یکی از صخره های بلند سنگ نوردی کشور است که نه تنها فرصت سنگ نوردی را به حرفه ای های این ورزش می دهد، بلکه امکان کایاک سواری را هم به قایقران هایی می دهد که دوست دارند در رودخانه خروشان پایین صخره ورزش کنند.

یادمان میرزا کوچک

میرزا کوچک خان جنگلی در ارتفاعات ماسال بر اثر کولاک درگذشت. او در حالی که «ارتفاعات آلاله پشته» را به عنوان منطقه امن در نظر گرفته و قصد گذر از این منطقه و رسیدن به خلخال را داشت بر اثر کولاک و یخبندان به شهادت رسید.

در این محل سنگ یادبودی نصب شده بود که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 1389 قول داد که یادمانی درخور آن شخصیت مبارز در وسعتی به اندازه شش هکتار در این منطقه نصب شود اما با گذشت سه سال تاکنون تنها زمین این طرح به مالکیت درآمده است. آلاله پشته در 45 کیلومتری مرکز شهر ماسال است.

کجا بمانیم؟

ویلا و سوئیت در مسیر جاده ییلاق ماسال با امکانات رفاهی کامل در تمامی فصول برای گردشگران آرامش در کنار طبیعت بکر ماسال را به ارمغان می آورد.تنها کافیست قبل از سفر به این شهر رویایی با تلفن  989112850293 تماس گرفته  تا لذت ببرید.


اجاره منزل،  سوئیت، ویلا در دل طبیعت ماسال با امکانات رفاهی  فوق العاده گیلان -ماسال (بهشت گمشده گیلان)

مکان: ماسال- جاده ییلاقات ماسال - روستای طاسکوه (روستایی زیبا در دل کوهپایه های ماسال) -روستای توریستی در دل طبیعت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت و هزینه اجاره و ... با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :   989112850293+      خانم کوهی



گویی به بهشت پا گذاشته ای. ماسال و شاندرمن آنقدر آرامش دارد که برای تسکین هر دردی معجزه می کند. از هیاهوی شهر باید دور شد و به جنگل و کوهستان و طبیعت بکر ماسال پا گذاشت به شرطی که هجوم ویلاسازان این منطقه از بهشت را به بیابان تبدیل نکند و درختان تنومند آن برای ساختن ساختمان های آجری و آهنی قطع نشوند.

 

به شرطی که مردم روستا قدر نعمتی را که پروردگار به آنها بخشیده بدانند. شهرستان ماسال از دو بخش ماسال و شاندرمن تشکیل شده که هر دو بخش با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبای خود همواره مورد توجه مردم استان گیلان و دیگر گردشگران و مسافران کشور قرار داشته است.

در حقیقت شهر زیبا و کوهستانی ماسال و بخش شاندرمن دارای چشم اندازهای دلنشین بسیاری است. از جاذبه های گردشگری این منطقه، منطقه جنگلی تاسکو، ییلاقات خوش آب و هوا و بقاع متبرکه متعدد است. خیلی ها شهر شاندرمن را به نام «بازار جمعه» هم می شناسند.

در شهرستان ماسال بیش از 17 غار بزرگ و کوچک وجود دارد که بزرگترین آنها غار «آویشو» است که در ارتفاع 1300 متری از سطح دریا و بین مناطقی همچون «تائی بنه»، «انده چو» و «خماسون» در بستر دره ای کم آب قرار دارد.














ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+ویلا ماسال+سوییت ماسال+اجاره ویلا در ماسال+رهن ویلا در ماسال+خرید ویلا در ماسال+طبیعت ییلاقی ماسال+ویلا در طاسکو+ویلا در گیلان ماسال+طبیعت ییلاقات ماسال+اجاره منزل در ماسال+ویلا با امکانات در بهترین نقطه از جاده ییلاقی ماسال+ویلای ماسال+vilamasal+villamasal.blog.ir+,dgh lhshg+اجاره بهترین ویلا در ماسال+

اجاره ویلا ماسال،ویلاماسال،هزینه اجاره ویلا ماسال،ماسال ویلا ، ویلا، کلبه جنگلی، اجاره آپارتمان ، آجاره ویلا ، اجاره ویلا شمال ، ویلا شمال ، ویلا در شمال ، اجاره خانه ، قیمت اجاره ویلا در شمال ، رزرو ویلا شمال ، رزرو ویلا ماسال ، رزرو کلبه جنگلی ، خرید ویلا شمال ، خرید ویلا ماسال ، رزرو کلبه در شمال ، رزرو کلبه در ماسال ، رزرو کلبه ماسال ، اجاره ویلا و سوئیت،
اجاره ویلا ماسال،ویلاماسال،هزینه اجاره ویلا ماسال،ماسال ویلا ، ویلا، کلبه جنگلی، اجاره آپارتمان ، آجاره ویلا ، اجاره ویلا شمال ، ویلا شمال ، ویلا در شمال ، اجاره خانه ، قیمت اجاره ویلا در شمال ، رزرو ویلا شمال ، رزرو ویلا ماسال ، رزرو کلبه جنگلی ، خرید ویلا شمال ، خرید ویلا ماسال ، رزرو کلبه در شمال ، رزرو کلبه در ماسال ، رزرو کلبه ماسال ، اجاره ویلا و سوئیت،اجاره ویلا ماسال،ویلاماسال،هزینه اجاره ویلا ماسال،ماسال ویلا ، ویلا، کلبه جنگلی، اجاره آپارتمان ، آجاره ویلا ، اجاره ویلا شمال ، ویلا شمال ، ویلا در شمال ، اجاره خانه ، قیمت اجاره ویلا در شمال ، رزرو ویلا شمال ، رزرو ویلا ماسال ، رزرو کلبه جنگلی ، خرید ویلا شمال ، خرید ویلا ماسال ، رزرو کلبه در شمال ، رزرو کلبه در ماسال ، رزرو کلبه ماسال ، اجاره ویلا و سوئیت،هتل های ماسال,هتل های شاندرمن,شماره تلفن هتل ها,شماره تلفن هتل های ماسال,شماره تماس از هتل های شمال,ماسال,تلفن هتلهای ماسال,تلفن هتل شاندرمن,تلفن هتل ماسال,تلفن مهمانپذیرهای ماسال,ییلاقات ماسال,مهمانپذیرهای بین راهی ییلاقی ماسال,شماره تماس,رستورانها، دفاتر خدماتی و جایگاههای سوخت ماسال,شماره تلفن هتل ها و رستوران های ماسال، شهر ماسال، شهرستان ماسال، جاذبه های تورستی ماسال، مناطق دیدنی ماسال، مناطق دیدنی شاندرمن، جاذبه های تفریجی ماسال و شاندرمن,رستوران شالیزار ماسال,رستوران باران ماسال, رستوران خزر ماسال, رستوران و مهمان پذیر یاری, مهمانپذیر شادی ماسال,رستوران بین راهی تلار, رستوران کیارش شاندرمن ,اقامتپذیر کوهستانی رامینه ,اقامتپذیر کوهستانی رستم کلاه چرمینه (خانی) ,اقامتپذیر کوهستانی خرسند,اقامتپذیر کوهستانی اولسبلنگاه, اقامتپذیر کوهستانی مجید احمدی, اقامتپذیر کوهستانی کوهسار,اقامتپذیر کوهستانی شنبه راه ,  اقامتپذیر کوهستانی زوج,مهمانسرا,مهمانسراهای ماسال,شماره تماس مهمانسراهای ماسال,شماره تلفن مهمانسراهای ماسال و شاندرمن,هتل و متل مااسل و شاندرمن,آدرس هتلها و متل ها,شاندرمن و ماسال,شماره تلفن هتل ها و مهمان پذیرهای ماسال و شاندرمن و رستوران های شهرستان ماسال، معرفی مناطق دیدنی شهرستان، معرفی غارها، جاذبه های زیارتی، ویژگی های اقتصادی، جاذبه های تاریخی، ییلاقات، آبشارهای و چشمه های شهرستان ماسال,ماسال نیوز,رزرو کمپ استراحت,رزرو محل اقامت,ماسال,شهرستان ماسال,رزرو محل اقامت در ماسال,اقامت جند روزه,سوئیت,رزرو سوئیت در ماسال,شماره تماس جهت رزرو کمپ در ماسال,شماره تلفن ,شماره تلفن رزرو سوئیت,شماره خانه ویلایی و سوئیت در ماسال,رزرو خانه ییلاقی در ماسال,رزرو خانه آپارتمانی در ماسال,رزرو خانه در ماسال،
محل اقامت ماسال، محل اقامت در ماسال، اقامت ماسال، محل اقامت ماسال، محل اقامت در ماسال، اقامت ماسال، تصاویر ماسال، عکس ماسال، تصاویر ییلاقات ماسال، عکس ییلاقات ماسال،محل اقامت ماسال، محل اقامت در ماسال، اقامت ماسال، تصاویر ماسال، عکس ماسال، تصاویر ییلاقات ماسال، عکس ییلاقات ماسال